تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور جدید رهبر کره شمالی برای تهدید دشمنان

کد خبر: ۵۳۹۷۰۴

۲۳  بازدید

خبرگزاری دولتی کره شمالی بعد از گذشت چند هفته از آزمایش موشک‌های بالستیک این کشور خبر داد که کیم جونگ اونگ، رهبر کره شمالی آزمایش یک سیستم سلاح‌های ضد هوایی جدید را تحت نظارت قرار داد و دستور تولید انبوه و استقرار آن را در سرار کشور صادر کرد.

خبرگزاری آنا: خبرگزاری دولتی کره شمالی بعد از گذشت چند هفته از آزمایش موشک‌های بالستیک این کشور خبر داد که کیم جونگ اونگ، رهبر کره شمالی آزمایش یک سیستم سلاح‌های ضد هوایی جدید را تحت نظارت قرار داد و دستور تولید انبوه و استقرار آن را در سرار کشور صادر کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی در گزارش خود درباره ماهیت دقیق سلاح و یا زمان آزمایش انجام شده توضیجی نداد اما اعلام کرد که این سلاح از سوی دانشگاه ملی علوم دفاعی کره شمالی طراحی شده است. دانشگاه ملی علوم دفاعی کره شمالی در لیست سیاه سازمان‌ها قرار دارد و این باور وجود دارد که در حال توسعه موشک و سلاح‌های هسته‌ای است.

کره شمالی از اوایل سال گذشته در حال توسعه طیف گسترده‌ای از سیستم‌های سلاح است که در همین راستا در یک سرعت بی‌سابقه موشک‌های دوربرد که قادر به حمله به آمریکا هستند را طراحی و در هفته‌های اخیرموشک‌های بالستیک میان برد خود را که با پیشرفت فنی ساخته شده‌اند مورد آزمایش قرار داده است.

دولت کره شمالی، سازمان ملل متحد را طرد کرده و تحریم‌های یک جانبه از سوی دولت‌های دیگر علیه برنامه سلاح‌های خود را تجاوز به حق دفاع از خود می‌داند و می‌گوید که برنامه (توسعه سلاح) برای مقابله با تجاوز آمریکا ضروری است.

آخرین آزمایش موشکی کره شمالی هفته گذشته انجام شده است.

ایالات متحده آمریکا هر گونه قصد حمله به کره شمالی را رد می‌کند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) روز یکشنبه گزارش کرد: «کیم جونگ اون... آزمایش نوع تازه‌ای از سیستم سلاح‌های هدایت شونده ضد هوایی را که توسط دانشگاه علوم دفاع ملی طراحی شده نظاره کرده است.»

این گزارش افزود: «این سیستم سلاح که توانایی عملیاتی آن به طور کامل تایید شده است باید برای استقرار در سراسر کشور تولید انبوه شود تا بتواند به طور کامل رویای وحشی دشمن برای فرمانروایی در آسمان، رجزخوانی درباره برتری هوایی و دارا بودن سلاح مطلق را از بین ببرد.»

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، دستیاران نظامی در این مراسم کیم را همراهی می‌کردند. سه مقام نظامی برتر در کشور که تصور می‌شود باعث شتاب سریع برنامه موشکی کره شمالی بوده‌اند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور جدید رهبر کره شمالی برای تهدید دشمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..