تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«بچه رئیس» دوباره روی پرده‌ی سینما

کد خبر: ۵۳۹۵۷۸

۳۵  بازدید

کمپانی انیمیشن سازی دریم‌ورکس به تازگی اعلام کرده است که قسمت بعدی انیمیشن سینمایی The Boss Baby-که همه مخاطبانش با شور و شوق فراوان انتطار آن را می‌کشیدند- با نقش‌آفرینی الک بالدوین در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ بر روی صحنه خواهد آمد که زمان زیادی تا ساخت آن مانده و ممکن است همگان آن را فراموش کنند.

وب سایت سینماگیمفا: کمپانی انیمیشن سازی دریم‌ورکس به تازگی اعلام کرده است که قسمت بعدی انیمیشن سینمایی The Boss Baby-که همه مخاطبانش با شور و شوق فراوان انتطار آن را می‌کشیدند- با نقش‌آفرینی الک بالدوین (Alec Baldwin) در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۱ بر روی صحنه خواهد آمد که زمان زیادی تا ساخت آن مانده و ممکن است همگان آن را فراموش کنند.«بچه رئیس» دوباره روی پرده‌ی سینما

قسمت اول انیمیشن سینمایی The Boss Baby فراتر از آنچه انتظار می‌رفت در باکس‌آفیس فروش داشت. بر طبق گزارش‌های هالیوود این انیمیشن تاکنون توانسته است فراتر از آنچه استودیو سازنده و همگان فکر می‌کردند عمل کند و به بیش از ۴۶۸. ۴ میلیون دلار دست یابد، این انیمیشن توانست دو هفته در صدر جدول باکس‌آفیس باشد و فیلم‌های Beauty and the Beast (دیو و دلبر)، Kong: Skull Island و حتی Power Rangers را پشت سر بگذارد.

داستان انیمیشن The Boss Baby بر روی یک پسر بچه و برادر بد‌جنس خردسالش تمرکز دارد که همیشه کت می‌پوشد و با صدایی مردانه صحبت می‌کند و همواره در پی جنگ و تنش میان خردسال‌هایی مثل خودش و بامزه‌ترین دشمن آن‌ها یعنی سگ‌های کوچک است. شاید این دنباله درباره جنگ بین او و بچه گربه‌ها، خرگوش‌ها و یا سمور‌های آبی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««بچه رئیس» دوباره روی پرده‌ی سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..