تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزمرگی تئاتر همچنان ادامه دارد

روزمرگی تئاتر همچنان ادامه داردحسن همتی بازیگر نمایش «بوفالو آمریکایی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش خود گفت: این نمایش به دلیل اینکه اولین بار است که در ایران اجرا می‌رود، برای من جذابیت داشت و یک متن کاملا سنگینی بود و دوست داشتم که آن را تجربه کنم.

وی پیرامون نظر خود درباره متن نمایش اظهار داشت: من این متن را دوست داشتم و بازی کردم و کاراکتری هم که کار می‌کنم بسیار دوست دارم.

همتی در خصوص تاثیرگذاری متن نمایش‌نامه بر مخاطبان افزود: این متن بسیار حرف برای گفتن دارد ولی به دلیل اینکه سنگین است باید آن را درک کرد و با آن ارتباط برقرار کند. باید مخاطب یک پیش زمینه از ماجرا و قلم کارگردان داشته باشد.

بازیگر نمایش «بوفالو آمریکایی» درباره رضایت از سالن بیان کرد: سالن خوب است و باعث افتخار من است که در تئاتر شهر اجرا بروم ولی عیبی که دارد این است که ما باید سالن را بسیار زود خالی کنیم و این بسیار بد است.

حسن همتی در پایان در خصوص کلام آخر خود گفت: من از مردم می‌خواهم که به تئاتر بیایند و به دیدن نمایش‌ها بنشینند و این روزمرگی‌های تئاتر را از بین ببریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزمرگی تئاتر همچنان ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..