تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه کیک هویج؛ کیک راحت و بی دردسر

کد خبر: ۵۳۹۲۳۶

۳۷۷  بازدید

درست کردن کیک هویج بسیار راحت و بدون دردسر است. در مقابل طعم فوق العاده ای که این کیک دارد و شما را به خود معتاد می کند، قطعا به درست کردن اش می ارزد.

وبسایت مواد لازم: درست کردن کیک هویج بسیار راحت و بدون دردسر است. در مقابل طعم فوق العاده ای که این کیک دارد و شما را به خود معتاد می کند، قطعا به درست کردن اش می ارزد. مواد لازم:    2 قاشق غذاخوری بیکینگ پودر     2 فنجان آرد     یک فنجان شکر     نصف قاشق غذا خوری پودر زنجبیل     نصف قاشق غذا خوری جوز     یک فنجان هویج     نصف قاشق غذا خوری وانیل     2 عدد تخم مرغ     2 فنجان ماست     نصف فنجان شیر     نصف فنجان روغن مایع  

 

 طرز تهیه کیک هویج

طرز تهیه:

1. آرد را الک کنید.

2. آرد، شکر، بکینگ پودر، زنجبیل، و جوز را با هم مخلوط کنید و هویج رنده شده را به مواد مخلوط شده اضافه کنید.

3. تخم مرغ، شیر، ماست و روغن را در کاسه ای جداگانه مخلوط کنید و مواد خشک مخلوط شده با هم را کم کم به اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا خمیر ضاف و یکدست شود.


4. قالب مورد نظر را چرب کنید و خمیر را داخل قالب بریزید و به مدت 45 دقیقه در فر دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید و پس از اینکه از فر بیرون آوردید به مدت 5 الی 10 دقیقه اجازه دهید تا خنک شود و سپس با پودر قند و یا مربای هویج و یا خامه تزیین کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه کیک هویج؛ کیک راحت و بی دردسر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..