تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد توت فرنگی و مرغ به همراه گردو

کد خبر: ۵۳۷۷۹۵

۴۰۷  بازدید

اگر قرار باشد سالادی میل کنید که معادل یک وعده کامل باشد پیشنهاد می کنم این دستور پخت را از دست ندهید. همه چیزهای خوب دست به دست هم داده اند تا وعده ای فوق العاده خوشمزه و سالم را برای شما محیا کنند.

وب سایت دکتر کرمانی: اگر قرار باشد سالادی میل کنید که معادل یک وعده کامل باشد پیشنهاد می کنم این دستور پخت را از دست ندهید. همه چیزهای خوب دست به دست هم داده اند تا وعده ای فوق العاده خوشمزه و سالم را برای شما محیا کنند. در این سالاد وعده میوه و سبزیجات را با هم خواهید داشت این یعنی مقدار زیادی ویتامین، مواد معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان همچنین از مرغ و پنیر که حاوی پروتئین هستند نیز نباید گذشت. روغن زیتون هم چربی های سالم را به این وعده اضافه کرده.

مواد لازم:

4 قاشق چای خوری روغن زیتون اکسترا ویرجین یک قاشق غذا خوری سرکه بالزامیک یک قاشق چای خوری عسل یک دوم قاشق چای خوری آویشن تازه سه هشتم قاشق چای خوری فلفل سیاه یک چهارم قاشق چای خوری نمک دو فنجان توت فرنگی نصف شده 56 گرم گوشت سینه مرغ بدون پوست و استخوان یک چهارم قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز اسپری پخت یا مقداری روغن 4 فنجان اسفناج تازه یک چهارم فنجان پیاز قرمز که ریز ریز شده باشد 3 قاشق غذا خوری گردو بو داده تکه تکه شده 28 گرم پنیر فتا رنده شده سالاد توت فرنگی و مرغ به همراه گردو

طرز تهیه:

یک قاشق غذا خوری روغن، سرکه، عسل، آویشن، یک چهارم قاشق چای خوری فلفل و یک هشتم قاشق چای خوری نمک را با هم در یک کاسه کوچک ترکیب کنید. یک فنجان توت فرنگی اضافه کنید، تکان دهید تا آغشته به مواد شود. اجازه دهید به مدت 10 دقیقه در دمای اتاق بماند.

یک ماهی تابه متوسط را روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. با یک قاشق غذا خوری روغن باقی مانده مرغ ها را چرب کنید، یک هشتم قاشق چای خوری فلفل باقی مانده، نمک و فلفل قرمز را به صورت مساوی روی همه بریزید. ماهی تابه را با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کنید. مرغ را به ماهی تابه اضافه کنید هر سمتش را 2 تا 3 دقیقه یا تا زمانی که کامل پخته شود بپزید. مرغ را از روی ماهی تابه بردارید، بگذارید 5 دقیقه بماند. سپس برش برشش کنید.

اسفناج، یک فنجان توت فرنگی باقی مانده و پیاز را بین دو بشقاب تقسیم کنید. روی هر کدام به مقدار مساوی برش های مرغ و میکس توت فرنگی و بالزامیک بمالید. روی هر وعده یک و یک دوم قاشق غذا خوری گردو و دو قاشق غذا خوری پنیر بریزید.

اطلاعات تغذیه ای:

مواد گفته شده در این دستور غذایی برای دو وعده در نظر گرفته شده است. هر وعده شامل یک بشقاب سالاد می شود.

اطلاعاتی که در ادامه می آید مربوط می شود به یک وعده از این غذا.

کالری: 399 چربی در یک وعده: 22.2 گرم چربی اشباع در یک وعده: 3.9 گرم چربی غیر اشباع در یک وعده: 11.7 گرم چربی دارای حلقه های غیر اشباع در یک وعده: 4 گرم پروتئین در یک وعده: 31 گرم کربوهیدرات در یک وعده: 22 گرم فیبر در یک وعده: 6 گرم کلسترول در یک وعده: 77 میلی گرم آهن در یک وعده: 3 میلی گرم سدیم در یک وعده: 619 میلی گرم کلسیم در یک وعده: 147 میلی گرم قند در یک وعده: 12 گرم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد توت فرنگی و مرغ به همراه گردو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..