تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه رول های پنیری مرغ

کد خبر: ۵۲۴۰۵۴

۱۸۸  بازدید

در اینجا، یک غذای بسیار زیبا و خوشمزه برایتان در نظر گرفته ایم که در واقع، لقمه های کوچک مرغ سوخاری، به همراه سس گوجه فرنگی و پنیر هستند که با چاشنی هایی که به آن اضافه می کنید، طعمی عالی پیدا خواهند کرد. همراهمان باشید.

وب سایت روزیاتو: در اینجا، یک غذای بسیار زیبا و خوشمزه برایتان در نظر گرفته ایم که در واقع، لقمه های کوچک مرغ سوخاری، به همراه سس گوجه فرنگی و پنیر هستند که با چاشنی هایی که به آن اضافه می کنید، طعمی عالی پیدا خواهند کرد. همراهمان باشید.

مواد لازم :

    ۲۴ عدد نان گرد و کوچک     ۶ حبه سیر خرد شده     یک عدد پیاز خرد شده     ۱ قاشق غذاخوری ریحان     ½ قاشق چایخوری پرک فلفل قرمز     ½ قاشق چایخوری آویشن     ¼ قاشق چایخوری فلفل     ½ قاشق چایخوری نمک     ۳ پیمانه سس مارینارا     ۴۵۰ گرم مرغ پخته و ریش ریش شده     ۱ پیمانه پنیر پارمسان رنده شده     ۴۵۰ گرم پنیر موزارلای تازه رول های پنیری مرغ

طرز تهیه:

1-فر را با دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد روشن کنید.


2- بخش داخلی نان ها را خالی کنید. با دست، خمیرهای باقی مانده را فشار دهید تا فضای داخلی نان کاملا خالی و باز شود.


3-روغن زیتون، پیاز و سیر را درون تابه ریخته و به مدت ۲۰ دقیقه تفت دهید تا کاملا طلایی شوند.


4-آویشن، ریحان، پرک فلفل قرمز، نمک، سس مارینارا، مرغ و پنیر پارمسان را اضافه کنید. آن ها را تا زمانی که سس تبخیر شده و غلیظ شود، هم بزنید.


5-در کف نان، یک لایه موزارلای تازه بگذارید. یک چهارم آن را با مخلوط مرغ پر کنید. روی آن یک لایه دیگر پنیر قرار دهید.


6-همین کار را با تمامی نان ها و مواد تکرار کنید.

7- آن ها را به مدت ۱۵ دقیقه در فر بپزید تا پنیرها آب شوند.


8- در آخر با ریحان تازه تزئین و سرو کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه رول های پنیری مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..