تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزه گرفتن و معالجه چاقی

معالجه چاقی ماه رمضان روزه گرفتن برای رفع چاقی روزه داری و لاغر شدن روزه داری و درمان چاقی رفع چاقی با روزه داری تاثیر روزه بر وزن آیا روزه لاغر می کند آیا روزه چاق می کند

بعضی از افراد می گویند در ماه رمضان با روزه گرفتن، به جای اینکه برعکس شویم تازه چاق می شویم. در صورتیکه تاثیری که روزه بر بدن دارد و عملکردی که از خود نشان می دهد، چیز دیگری را اثبات می کند. با دکتر سلام همراه باشید با روزه داری و درمان چاقی.

رفع چاقی با روزه داری

چاقی در واقع عامل بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج به حساب می‌آید از جمله بیماری‌های قلبی‌، کبدی و غیره. لذا معالجه آن از اهمیت خاصی برخوردار است. مهم‌ترین عامل چاقی افراط در خوردن غذاست، پس قطعی است که روزه در کاهش وزن تأ ثیر بسزایی دارد به شرط این‌که در افطار و سحری پرخوری نشود.

معالجه چاقی ماه رمضان روزه گرفتن برای رفع چاقی روزه داری و لاغر شدن روزه داری و درمان چاقی رفع چاقی با روزه داری تاثیر روزه بر وزن آیا روزه لاغر می کند آیا روزه چاق می کند معالجه چاقی ماه رمضان روزه گرفتن برای رفع چاقی روزه داری و لاغر شدن روزه داری و درمان چاقی رفع چاقی با روزه داری تاثیر روزه بر وزن آیا روزه لاغر می کند آیا روزه چاق می کند
در طول ماه رمضان ذخیره‌ی چربی‌ها که زیان‌های مهلکی دارند تحلیل رفته و کاسته می‌شود.  ضمن این‌که بین چاقی و بیماری‌های قلبی رابطه‌ای است و آن این‌که هر کیلوگرم بافت چربی نیازمند 3 کیلو متر مویرگ می باشد تا خون از میان آنها جاری گردد و این فشاری است بر قلب‌، چنان‌چه وزن انسان 10 کیلو گرم افزایش یابد یعنی این که در بدن وی 300 کلیومتر مویرگ اضافه وجود دارد که رساندن خون به آنها مستلزم فشار مضاعفی بر قلب است.

لاغری در ماه رمضان

غذاهای مناسب برای وعده های سحری

روزه گرفتن بیماران تالاسمی

panabadi




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزه گرفتن و معالجه چاقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..