تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرور کاذب باید از مجموعه پرسپولیس دور شود

به گزارش افکارنیوز،

علیرضا امامی‌فر در خصوص دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس مقابل لخویا قطر در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تاکید می‌کنم که این پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته نشده و با توجه به یارگیری برانکو، آمادگی رسیدن به فینال را ندارد. پرسپولیس توانست از مرحله اول صعود کند و می‌توانست در دیدار رفت مقابل لخویا هم پیروز شود.

وی ادامه داد: الان فقط 90 دقیقه بازی در قطر مانده که سرنوشت را رقم می‌زند. در 45 دقیقه اول بازی رفت، لخویا را کنترل کردیم و در نیمه دوم فشار آوردیم که موقعیت‌های خوبی هم به وجود آمد ولی نتوانسیتم به گل دست پیدا کنیم. در واقع پرسپولیس نمایش اصلی خودش را در بازی رفت نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد مهدی طارمی تاکید کرد: طارمی فوق‌العاده خوب است و رشد چشم‌گیری در فوتبال ایران داشته است. او 2 فصل آقای گل شد و در مجموع عملکرد خوبی داشت ولی مجموعه پرسپولیس، جوان است و این بازیکن در حال کسب تجربه است. «مهدی» همه تلاشش زدن گل است ولی فوتبال یک بازی انفرادی نیست و در این ورزش باید تاکتیکی پیش رفت.

امامی‌فر تصریح کرد: غرور کاذب باید از مجموعه پرسپولیس دور شود. بازیکنان باید از فضای مجازی فاصله بگیرند و تمرکز خود را روی تمرینات و بازی‌ها بگذارند تا این تیم نتیجه مطلوب دریافت کند.

وی درباره حضور گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ منشا بازیکنی است که در نبود طارمی جای او را پر می‌کند و کنار او می‌تواند زوج خوبی را تشکیل بدهد. شم گلزنی منشا بالاست و تیم‌های لیگ برتری، خطر او را می‌شناسند. خلیل‌زاده می‌توانست بهترین گزینه برای دفاع تیم ما باشد. با توجه به سبک بازی پرسپولیس، ما به یک هافبک قدرتمند هم در تیم نیاز داریم. رضاییان در این پست بهترین بود که متاسفانه از تیم جدا شد.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس اگر هدفش قهرمانی در آسیاست باید در هر پست 2 نفر خوب داشته باشد که با هم رقابت دوستانه داسته باشند. زمان ما هم من و رضا شاهرودی رقابت واقعا دوستانه‌ای داشتیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرور کاذب باید از مجموعه پرسپولیس دور شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..