تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الزام به داشتن حکم ماموریت، برای استفاده از ماشین های دولتی در ساعت غیر اداری

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ محسن ناصری گفت:بنابر دستورالعمل ابلاغی با خودروهای دولتی که پس از ساعت اداری و بدون برگ ماموریت اقدام به تردد غیر ضروری در معابر شهری و جاده‌های بین شهری کنند، برخورد و خودرو متوقف خواهد شد.

وی افزود: تنها خودروهای اداری مجاز به تردد در غیر ساعات اداری هستند که از رده مافوق خود حکم ماموریت داشته باشند.

سرهنگ ناصری با تاکید بر اینکه اگر مدیر یا کارمندی بدون در اختیار داشتن حکم ماموریت با خودروی پلاک دولتی در شهر و جاده‌های برون شهری تردد کند، توسط پلیس متوقف و با جدیت با این تخلف برخورد خواهد شد،افزود: مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی باید ضمن پرهیز از استفاده شخصی از خودروهای دولتی در ساعات غیر اداری، اگر بنابر ضرورت اداری نیاز به استفاده از خودرو در این ساعات داشتند، حتما حکم ماموریت از رده مافوق به همراه داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الزام به داشتن حکم ماموریت، برای استفاده از ماشین های دولتی در ساعت غیر اداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..