تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رضایت ترامپ از قرارداد تسلیحاتی با عربستان

به گزارش افکارنیوز،

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که میلیاردها دلار را از خاورمیانه به ایالات متحده انتقال داده است.

ترامپ این پیام را پس از پایان سفر خود به خاورمیانه و اروپا، که 9 روز طول کشید، اعلام کرد. اقتصاد، مبارزه با تروریسم و پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) از مهم‌ترین محورهای این سفر بود.

تلویزیون «الحره» آمریکا، شب گذشته گزارش داد، ترامپ در صفحه کاربری خود در «توییتر» نوشت: سفرهای وی میلیاردها دلار را از خاورمیانه به ایالات متحده منتقل کرده است و این یعنی ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در این کشور.

طبق این گزارش، ارزش قراردادهای تجاری، که در جریان سفر ترامپ به عربستان سعودی، میان ریاض و واشنگتن امضا شد، به بیش از 380 میلیارد دلار رسید. این قراردادها در حوزه‌های مختلفی از جمله اقتصادی، فناوری و تسلیحاتی میان دو طرف به امضاء درآمده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رضایت ترامپ از قرارداد تسلیحاتی با عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..