تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقره داغ شدن یک شرکت لبنیاتی به اتهام گرانفروشی

جریمه ۱۱۷ میلیاردی کارخانه لبنیات به خاطر گران‌فروشیبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شرکت لبنیات پاستوریزه در تهران، به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کرده بود که با شکایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بازرسی از این شرکت صورت گرفت و تخلف گرانفروشی این واحد احراز شد.

بر  همین اساس، با احراز تخلف انتسابی پرونده این شرکت لبنی با شکایت سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال شد و شعبه هشتم تجدیدنظر تعزیرات، شرکت یاد شده را به پرداخت جریمه نقدی در حق صندوق دولت و ممهور کردن پروانه به «مهر تخلف اول» محکوم کرد.

گفتنی است؛ شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده این شرکت را به اتهام گرانفروشی به پرداخت جریمه 117 میلیارد و 595 میلیون و 373 هزار و 136 ریالی در حق صندوق دوت محکوم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقره داغ شدن یک شرکت لبنیاتی به اتهام گرانفروشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..