تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیاستمدار جنجالی کره جنوبی دوباره جنجال بپا کرد + فیلم

سیاستمدار کره جنوبی دوباره جنجال بپا کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حرکت عجیب یکی از سیاستمدران کشور کره جنوبی در فرودگاه " گیم پو " این کشور خشم کاربران اینترنت را برانگیخت. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می شود  که " کیم موو سونگ " ناگهان چمدانش را مانند یک توپ بسکتبال به سمت همراه خود پرت می کند. 

کیم یکی از قانونگزاران این کشور و عضو یکی از احزاب محافظه کار کره جنوبی بشمار می رود. گفته می شود وی در این ویدئو در حال بازگشت از سفر ژاپن بوده است. انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی کره جنوبی با واکنش کاربران اینترنت نیز همراه بود. کاربران غرور و خودخواهی این سیاستمدار را شدیدا محکوم کرده و وی را مورد سرزنش قرار دادند.   

گفتنی است؛ این برای نخستین بار نیست که این سیاستمدار باعث جنجال در کره جنوبی می شود. در سال 2015 و هنگامی که وی پوست بدن یک دانش آموز نیجریه ای را با زغال سنگ مقایسه کرد موجب جنجال زیادی در کره جنوبی شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیاستمدار جنجالی کره جنوبی دوباره جنجال بپا کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..