تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای پیشنهاد ۲۰ هزار دلاری آذربایجانی‌ها به کشتی‌گیر ایران

به گزارش افکارنیوز،

میثم نصیری درباره کسب مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا گفت: متأسفانه اشتباهات زیادی در این رقابت‌ها مرتکب شدم؛ تمام برنامه‌ و حواسم حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی بود و آمادگی ذهنی لازم را برای مسابقات نداشتم.

وی ادامه داد: روز وزن‌کشی چون هوای بیرون گرم بود، برای وزن کردن در محوطه بیرونی سالن، برای کم کردن یک کیلو و 300 گرم، 45 دقیقه بدون بادگیر دویدم. تصمیم اشتباهی بود که ضربه زیادی به من زد چون صبح روز مسابقه به خاطر دوندگی زیاد، تمام عضلات پایم گرفته بود و کند بودم.

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا تصریح کرد: روی اشتباه مقابل حریف هندی دو زیر دادم و متأسفانه در خاک تمرکزم را از دست دادم و بارانداز شدم، در حالی‌که نباید اجازه می‌دادم کار به آنجا کشیده شود؛ خیلی راحت با این اشتباه مدال طلا را از دست دادم. البته در مسابقه اول مقابل حریف قزاق هم خوب نبودم، در حالی‌که در جام علی‌یف، او را 10 بر صفر شکست داده بودم.

نصیری افزود: بعد از شکست مقابل حریف هندی انگیزه‌ای نداشتم، اما با صحبت‌های رسول خادم امیدوار شدم و برای موفقیت در بازی‌های کشورهای اسلامی روحیه گرفتم و با آمادگی ذهنی بالاتری به میدان رفتم. خوشحالم که با کسب مدال طلا جبران مافات کردم و شرمنده مربیان نشدم. امیدوارم از این تجربیات برای موفقیت در مسابقات آینده استفاده کنم، حالا هم تمام هدف موفقیت در انتخابی تیم ملی و حضور در مسابقات جهانی است.

وی با انتقاد از مسئولان ورزش کشور گفت: در حاشیه مسابقات مسئولان کشتی آذربایجان پیشنهادی 20 هزار دلاری به من دادند که آن را نپذیرفتم و به آنها گفتم به خاطر پول کشتی نمی‌گیرم و این موضوع را با مربیان تیم ملی در میان گذاشتم. متأسفانه با وجود اینکه بیش از 3 ماه از قهرمانی ما در جام جهانی می‌گذرد، اما مسئولان به هیچ‌کدام از وعده‌های خود عمل نکردند، در حالی که انتظار داشتیم حمایت بیشتری از کشتی داشته باشند.

نصیری تصریح کرد: من منبع درآمدی ندارم و درخواست استخدام داده بودم، اما هنوز خبری نشده است. مسئولان ورزش زنجان هم حمایتی از من نکردند؛ در حالی که استان ما تنها دو نماینده در بازی‌های کشورهای اسلامی داشت.

دارنده مدال برنز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: از مربیان تیم ملی به خصوص طلایی و دودانگه که زحمات زیادی برای من کشیدند و حمایت‌های رسول خادم تشکر می‌کنم. اسدی و مهاجری هم مربیانم در زنجان بودند که از زحمات آنها ممنون هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای پیشنهاد ۲۰ هزار دلاری آذربایجانی‌ها به کشتی‌گیر ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..