تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام سومین ناو هواپیمابر واشنگتن به نزدیک آب‌های «کره شمالی»

 ایالات متحده برای هشدار دادن به کره شمالی، سومین ناو هواپیمابر خود را به منطقه غربی اقیانوس آرام و نزدیک شبه جزیره کره اعزام کرد.

وبگاه انگلیسی شبکه «صدای آمریکا» به نقل از دو منبع آگاه نوشت که ناو «یو.‌اس.‌اس نیمیتز» متعلق به نیروی دریایی ایالات متحده – که یکی از بزرگترین کشتی‌های جنگی دنیاست- برای انجام رزمایش مشترک به دو ناو قبلی در این منطقه می‌پیوندد.

ناوهای هواپیمابر «کارل وینسون» و «رونالد ریگان» چند هفته قبل و زمان بالا گرفتن تنش‌ها میان «پیونگ‌یانگ» و «واشنگتن» حول برنامه موشکی بالستیک و هسته‌ای کره‌شمالی، به آب‌های غرب آسیا اعزام شده بودند.

بر این اساس، اقدام کاخ سفید در مستقر کردن 3 ناو هواپیمابر بصورت همزمان در یک منطقه دریایی کم‌سابقه است.

در همین حال، ارتش آمریکا قصد دارد هفته آینده برای اولین بار سامانه پدافندی جدیدی را برای ساقط کردن موشک‌های بالستیک بین قاره‌ای شلیک شده به سمت ایالات متحده، آزمایش کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام سومین ناو هواپیمابر واشنگتن به نزدیک آب‌های «کره شمالی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..