تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند

کد خبر: ۵۳۹۲۰۲

۵۸  بازدید

گیرت وِگن یک عکاس حیات وحش است که به مدت ۴ سال از دنیای طبیعت عکس می گرفته و در تمام این سال ها تمرکز خود را به عکس گرفتن از پرندگان، طبیعت و به خصوص سنجاب های قرمز معطوف داشته است. اما این بار قصد دارد اجازه دهد سنجاب ها از او عکس بگیرند!

وبسایت روزیاتو - حسین علی پناهی: گیرت وِگن یک عکاس حیات وحش است که به مدت ۴ سال از دنیای طبیعت عکس می گرفته و در تمام این سال ها تمرکز خود را  به عکس گرفتن از پرندگان، طبیعت و به خصوص سنجاب های قرمز معطوف داشته است. اما این بار قصد دارد اجازه دهد سنجاب ها از او عکس بگیرند!

چندی پیش که وی در حال عکس گرفتن از سنجاب ها بود، آن ها کنجکاو شده و نزدیک تر آمدند و از دوربین وی بالا رفتند. این موضوع باعث شد که وگن به آن ها اجازه دهد عکاس شوند. در ادامه می خواهیم ژست های جالبی که این سنجاب های دوست داشتنی در پشت و جلوی دوربین گرفته اند را به شما نشان دهیم.

سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند  سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند   

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سنجاب هایی که دست به دوربین عکاس خود برده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..