تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه جذاب پرش کامیون از روی خودرو فرمول یک+ فیلم

لحظه جذاب پرش کامیون از روی خوردو فرمول یک+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برگزاری مسابقه برای به رخ کشیدن قدرت و توان همیشه جذابیت داشته است، فرق نمی کند این مسابقه در کدام میدان باشد، میدان ورزشی، میدان علمی، میدان فناوری و یا ....، حتی گاهی در میدان مسابقه ابرار ماشینی و صنعتی هم فرقی ندارد بزرگی ماشین ها به چه اندازه است مهم قدرت آنهاست که موجب برتری می شود.

در دنیای خودرو و ماشین های رنگارنگ با قدرت و شتاب گوناگون، ظواهر متفاوت و جذاب، قابلیت ها و امکانات مختلف، افرادی را که عاشق این دنیا هستند بر آن می دارد تا آخرین تغییرات این دنیای ماشینی را با علاقه ای خاص دنبال کنند.

این حذابیت زمانی شدت می گیرد که مسابقه ای برای سنجش قدرت و شتاب خودروها مهیا شود و نقطه اوج جذابیت عدم تناسب ظاهری دو خودرو برای مسابقه خواهد بود، به عنوان مثال خودرو غول پیکر کامیون کِشنده با یک خودرو فرمول یک!.

این مسابقه بسیار دیدنی خواهد بود به خصوص زمانی که دوربین های فیلمبرداری فرار فرمول یک را از زیر پرش کامیون ثبت می کنند.

در ادامه ویدیویی جذاب از پرش کامیون کشنده رنو از روی خودرو فرمول یک را ببینید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه جذاب پرش کامیون از روی خودرو فرمول یک+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..