تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان ناباروری با رحم اجاره ای، تجارت بین المللی

در هند رحم جایگزین تبدیل به یک کسب و کار بین المللی شده است.

در هند رحم جایگزین تبدیل به یک کسب و کار بین المللی شده است؛ هزینه ‏های پایین درمانی، این کشور را به بهترین مقصد زوج‏ های بدون فرزندی تبدیل کرده است که به دنبال صنعت رحم جایگزین هستند.  هند از جمله معدود کشورهایی است که در آن روش تجاری این خدمات، یعنی پرداخت پول به زنی در ازای رشد نوزاد خانواده دیگری در رحمش، آزاد است و به همین دلیل به یکی از مراکز اصلی این کار در جهان بدل شده و هزاران زوج خارجی به امید بچه‌دار شدن به این کشور سرازیر شدند.

در کلینیک "آکانکشا" تا کنون با روش رحم جانشین بیش از 500 کودک متولد شده که عمدتا توسط زوج های خارجی سفارش داده شده است. اکثر زنانی که در کلینیک های باروری مخصوص اجاره رحم در شهر "اناند" هستند٬ این کار را برای زوج های خارجی انجام می دهند. از سوی دیگر دولت اما به دنبال ممنوعیت این کار برای زوج های خارجی است. آکانکیشا درمانگاه، تخصصی در لقاح آزمایشگاهی، رحم جایگزین محسوب می شود که در این کلینیک، زنان جوان باید به دور از خانواده های خود در دوران بارداری در قرنطینه باشند در عوض به آنها چهارصد هزار روپیه (5000 یورو) پرداخت می شود. استرالیا و بریتانیا مطالبین عمده مادران میانجی هستند. طبق پژوهش مرکز رحم جایگزین استرالیا در سال 2012، در هند 200 تولد اینچنینی برای زوج‏ های استرالیایی انجام گرفته است، این میزان در سال 2011، 179 تولد و در سال 2010، 86 تولد بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان ناباروری با رحم اجاره ای، تجارت بین المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..