تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی مراکز قرآنی در مساجد مناطق محروم کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی: حجت‌الاسلام عباسیان خبر داد: مراکز قرآنی در مساجد مناطق محروم کرمانشاه از ماه مبارک رمضان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، حجت‌الاسلام عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راه‌اندزی مراکز قرآنی در مساجد مناطق محروم کرمانشاه خبر داد.
وی افزود: خدماتی که اوقاف پیگیر آن است اگر به واسطه مساجد در محله‌ها انجام شود قطعاً اثرگذار خواهد بود و این نشان از پویایی و محور بودن مساجد دارد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار کرد: ما اگر بخواهیم کار فرهنگی انجام دهیم بهترین آن ترویح فرهنگ ناب قرآنی است.
حجت‌الاسلام عباسیان گفت: یکی از طرح‌های در دست اقدام در حوزه فرهنگی راه‌اندازی مراکز قرآنی است.
وی افزود: این طرح قرآنی در مساجد مناطق محروم استان کرمانشاه در ماه رمضان اجرا می‌شود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی مراکز قرآنی در مساجد مناطق محروم کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..