تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صداوسیمای کردستان آمادگی خود را در برگزاری جشن گلریزان اعلام می کند

گروه اجتماعی: مدیرکل صداو سیمای مرکز استان کردستان گفت: صداوسیمای کردستان آمادگی خود را در برگزاری جشن گلریزان اعلام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ابوالقاسم امان‌الهی، مدیرکل صداو سیمای مرکز استان کردستان امروز، ششم خردادماه در جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشن گلریزان نیز ضمن حمایت از جشن گلریزان اظهار کرد: صداو سیمای مرکز استان همه ساله تمام تلاش خود را جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این جشن مردمی به کار بسته است و البته امسال نیز چه بسا بهتر از سال‌های گذشته در این مسیر خداپسندانه گام برخواهد داشت.

امان‌الهی با اشاره به نقش رسانه در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: رسانه به عنوان پرنفوذترین پدیده فرهنگی می تواند از طریق تاثیر بر نگرش‌ها به انتقال مفاهیم و آموزش هنجارها بپردازد و در خصوص جرم و پدید حبس نیز که می‌توان آن را یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی تلقی کرد، ورود صدا وسیما می‌تواند در کاهش آنان بسیار مؤثر واقع شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان با اشاره به اعتماد مردم به صدا وسیما در استان یادآور شد: خوشبختانه طی چند سال گذشته مردم کردستان استقبال خوبی را از سیمای مرکز استان به عمل آورده اند و این رسانه توانسته جایگاه اصلی خود را در میان مردم و اقشار مختلف جامعه پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صداوسیمای کردستان آمادگی خود را در برگزاری جشن گلریزان اعلام می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..