تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نایب قهرمانی ایران در مسابقات کاپ جهانی کاراته در فرانسه

کاراته کاران کشورمان توانستند به مقام نایب قهرمانی در مسابقات بزرگ کاپ جهانی کاراته در شهر اورلئان فرانسه دست یابند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس، کاراته کاران کشورمان توانستند به مقام نایب قهرمانی در مسابقات بزرگ کاپ جهانی کاراته در شهر اورلئان فرانسه دست یابند.

تیم منتخب کاراته کشورمان متشکل از برادران باتوانی(محمد،محمد علی و محمد رضا باتوانی) و مهدی ملک محمدی به مربیگری استاد علی کمالی در این دوره حضور دارند.

در روز نخست تیم کاراته جمهوری اسلامی ایران موفق شد پس از شکست قاطعانه همه حریفان و چهار پیروزی متوالی به مرحله پایانی راه پیدا کند و در مقابل تیم فرانسه با اختلاف اندک عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد که بدلیل درخشش و اجرای بسیار زیبای کاتا،مورد تشویق وتحسین حضار و حتی داوران نیزقرار گرفت.

همچنین در بخش انفرادی اوپن که بیش از 120 شرکت کننده داشت و بسیار سخت و نفس گیر بود محمد رضا باتوانی پس از 6 پیروزی متوالی و راهیابی به فینال،توانست مدال نقره را کسب کند.

همچنین در جدول بزرگسالان نیز محمد باتوانی موفق به کسب مدال نقره شد.

در این دوره از مسابقات بیش از 700 ورزشکار از 21 کشور مطرح از جمله ایتالیا،فرانسه،المان،بلژیک،هلند،الجزایر،اتریش،دانمارک،مجارستان،لهستان،اسپانیا،پرتغال،ایرلند،نروژ، سوئد، استوانی، رومانی، ایران و...حضور دارند.

این دوره از مسابقات کاپ جهانی کاراته که پیش مسابقات جام جهانی و المپیک محسوب می شود بدلیل حضور قهرمانان برجسته کاراته جهان از سطح کیفی و کمی بسیار بالایی برخوردار بوده است.

فردا روز آخر این مسابقات و سمینار بین المللی کاراته کاران است که از ایران نماینده ای حضور ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نایب قهرمانی ایران در مسابقات کاپ جهانی کاراته در فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..