تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدلو: داماد و مشاور ارشد ترامپ باید استعفا داده و محاکمه شود

عضو کمیته ی قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به انتشار اخباری درباره ی ارتباط داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور با روسیه تاکید کرد جرد کوشنر باید استعفا بدهد و به علت خودداری از افشای ارتباطش با روس ها در دادگاه محاکمه شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سی ان ان، عضو کمیته ی قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به انتشار اخباری درباره ی ارتباط داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور این کشور با روسیه تاکید کرد جرد کوشنر باید استعفا بدهد و به علت خودداری از افشای ارتباطش با روس ها در دادگاه محاکمه شود. 

تد لو (Ted Lieu)، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگو با سی ان ان، جرد کوشنر را به دروغگویی متهم کرد و افزود: «کوشنر در نخستین نشستی که به منظور اعطای صلاحیت امنیتی به وی برگزار شد از افشای دیدارش با سفیر روسیه (در واشنگتن) خودداری کرد. وی در همین دیدار به سفیر روسیه پیشنهاد داده بود خط سری ارتباطی بین کاخ سفید و کاخ کرملین در مسکو ایجاد شود. کوشنر همچنین از افشای دو مورد تماس دیگر با روس ها هم خودداری کرده است.»

این نماینده دموکرات مجلس نمایندگان همچنین در پاسخ به سخنان ژنرال مک مستر، مشاور امنیت ملی دولت ترامپ مبنی بر وجود کانال های مخفی ارتباطی با دیگر کشورها تاکید کرد ژنرال مک مستر مردم آمریکا را گمراه می کند زیرا در اینجا بحث کانال مخفی ارتباطی مطرح نیست بلکه دعوا بر سر این است که جرد کوشنر پیشنهاد داده این کانال ارتباطی سری در سفارت روسیه و با استفاده از ابزار و تجهیزات روسی ایجاد شود و تنها علتی که برای این پیشنهاد می توان در نظر گرفت پنهان کردن چنین ارتباطی از دید دستگاه های اطلاعاتی آمریکاست.  

تد لو گفت: افشا شدن چنین مواردی نشان می دهد روسیه هیچگاه متحد آمریکا نبوده و نخواهد بود. روس ها سال گذشته تلاش کردند انتخابات ریاست جمهوری ما را خدشه دار کنند و هنوز هم دارند تلاش می کنند دموکراسی را در کشور ما تضعیف نمایند.

نماینده کالیفرنیا در پیامی توئیتری هم نوشت: در گواهینامه فرم صلاحیت امنیتی من آمده است اگر مطلبی خلاف واقع گفته شود مجازتش زندان است. جرد کوشنر در فرم صلاحیت امنیتی خود دروغ گفت.

لو افزود: وکلای کوشنر اصل ارتباط کوشنر را با روس ها رد نکرده اند و لذا خودداری کوشنر از گزارش کردن این ارتباط در فرم صلاحیت امنیتی به معنای زیرپا گذاشتن قانون است و مجازات دارد.

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، افشاگری هایی که در چند هفته ی اخیر در سپهر سیاسی دولت ترامپ اتفاق افتاده نقطه عطفی در تاریخ آمریکاست که می تواند جریان بازی را در واشنگتن تغییر بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدلو: داماد و مشاور ارشد ترامپ باید استعفا داده و محاکمه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..