تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواپیماهای انگلیسی در سراسر جهان زمین‌گیر شدند

به گزارش مشرق، هواپیماهای شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز در بسیاری از فرودگاه ها در سراسر دنیا زمین گیر شده اند.  بر اساس این گزارش همه پروازهای شرکت بریتیش ایرویز از فرودگاه های هیثرو و گت ویک در لندن لغو شده اند. شرکت  بریتیش ایرویز از مسافران خود عذرخواهی کرده و گفته تلاش ها برای برطرف کردن مشکل ادامه دارد.

بی بی سی گزارش داد: در نتیجه بروز اختلال در رایانه های شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز، هزاران مسافر در فرودگاه های هیثرو و گت ویک سرگردان مانده اند.

یکی از مسافران شرکت  بریتیش ایرویز در فرودگاه هیثرو لندن گفت: هم اکنون هزاران مسافر ، ساعت هاست در صف های طولانی انتظار ایستاده اند.

در دیگر فرودگاه های بزرگ دنیا از جمله در فرودگاه جان اف کندی نیویورک هم مسافران شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز با اوضاع بسیار بدی روبرو شده اند.

این شرکت اعلام کرد پیشتر هم چنین شرایطی را تجربه کرده و تلاش می کند مشکل را هر چه زودتر برطرف سازد، اما کارشناسان می گویند اختلالی به این گستردگی در رایانه های شرکت یاد شده بسیار به ندرت اتفاق می افتد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواپیماهای انگلیسی در سراسر جهان زمین‌گیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..