تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه شوم شیما برای تازه عروس و داماد جوان

 چندی قبل مردی از شهرستان همدان به اداره پلیس تهران مراجعه کرد و گفت دختر و دامادش در تهران به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: ما اهل همدان هستیم. چند روز قبل دخترم که غزاله نام دارد همراه شوهرش برای شرکت در مهمانی از همدان راهی تهران شدند. آنها قرار بود پس از پایان مهمانی به شهرستان بازگردند، اما به طرز مرموزی در تهران ناپدید شدند به همین دلیل به اداره پلیس آمدم و برای پیدا کردن دختر و دامادم درخواست کمک دارم. با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.

نخستین تحقیقات نشان داد زن و شوهر گم شده مدتی است با خانواده‌ای در همدان اختلاف مالی دارند. بنابراین مأموران برای روشن شدن ماجرا از خانواده داماد گمشده تحقیق کردند.

پدر شوهر غزاله گفت: مدتی است پسرم و همسرش با یکی از بستگان نزدیکمان اختلاف مالی دارند. آنها چند روز قبل برای شرکت در مهمانی به تهران آمدند و ناگهان ناپدید شدند و من احتمال می‌دهم آنها را به خاطر اختلاف مالی ربوده باشند. در حالی که تحقیقات درباره این حادثه Incident ادامه داشت، پدر مرد گمشده دوباره به اداره پلیس رفت و مدعی شد که فرد ناشناسی با تلفن همراهش تماس گرفته و برای آزادی پسر و عروسش درخواست 800میلیون تومان کرده است.

پس از این مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای رهایی گروگان‌ها آغاز کردند تا اینکه در نهایت پس از گذشت 21 روز از حادثه، مخفیگاه آدمربایان را که ویلایی در اطراف کرج بود، شناسایی و پس از دستگیری تعدادی از گروگانگیران، زوج جوان را آزاد کردند.

زن جوان که در این حادثه 21 روز به همراه شوهرش در اسارت گروگانگیران بود ،گفت: شوهرم مدتی است با گروگانگیران اختلاف مالی دارد. روز حادثه همراه شوهرم به تهران آمدم که گروگانگیران مرا هم با شوهرم ربودند. آنها تهدید کردن که شکایت نکنم و من هم از ترس ابتدا قصد شکایت نداشتم، اما الان از متهمان شکایت دارم.

یکی از متهمان که پس از دستگیری برای بازجویی به دادسرای جنایی منتقل شده بود، گفت: من نمایشگاه خودرو دارم. مدتی قبل خودروی خارجی به مبلغ 170 میلیون تومان به زن جوانی به نام شیما فروختم . او 100 میلیون تومان پول نقد داد و 70 میلیون تومان هم چک مدت‌دار به من داد.

مدتی گذشت و سر رسید چک شیما رسید، اما او بدهی 70 میلیون تومانی‌اش را پرداخت نکرد. او مدعی بود 800 میلیون تومان از زوج جوانی طلبکار است و زمانی که طلبش را از آنها گرفت پول مرا هم پرداخت می‌کند. او همیشه با همین بهانه بدهی‌اش را به من نمی‌داد تا اینکه روز حادثه با من تماس گرفت و آدرس ویلایی را در اطراف کرج به من داد و گفت برای گرفتن طلبم به ویلای مورد نظر بروم. او گفت که حتماً چک‌های او را با خودم ببرم و وقتی طلبم را گرفتم چک‌هایش را پس بدهم.

وقتی وارد ویلا شدم ماجرای گروگانگیری زوج جوان را فهمیدم که ساعتی بعد مأموران رسیدند و گروگان‌ها را آزاد و مرا هم دستگیر کردند. وی در پایان گفت: من بی‌گناهم و شیما به خاطر بدهی 70 میلیونی‌اش پای مرا در ماجرای گروگانگیری باز کرد و من خبری از ماجرا نداشتم.

متهم در ادامه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی مرشدلو در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات از متهمان درباره این حادثه ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

با پسرخاله شوهرم ارتباط شوم برقرار کردم / شوهرم گفت در خانه دوربین مخفی داشته و ...

مینا مثل من بود که در دام یک شیطان صفت افتاد / از بی بندوباری خسته شده ام ولی روی بازگشت به خانه را ندارم

زن همسایه در راه پله به مرد ورزشکار پیله کرد و ... / این زن مهران را زیر نظر داشت

خودکشی دختر کرجی در خانه دوست پسرش در بلوار فردوس تهران

دو پسر دوقلویی که زن جوانی را گیر انداخته و او را مورد.. + عکس

قتل ملوان ایرانی کشتی آرزو به دست ملوان اوکراینی در آبهای چین

وقتی از خواب بیدار شدم زنم کنارم نبود / سر او و مرد غریبه را در اتاق پشتی بریدم

وقتی به خانه آمدم کفش یک مرد ناشناس را مقابل اتاق فهیمدم که بازهم ... + عکس

فرشاد مرا بیرون از تهران برد و مرا تسلیم خواسته های خود کرد و حالا...

کشته شدن 3 زن در شمال

فروشگاه و تعمیرگاه اتوماتیک یدک سارو و برادران

اخبار زیر را از دست ندهید:

وحشت در قبرستان شهرستان مبارکه / هیچ کس حق ندارد از 10 متری این قبر جلوتر بیاید! + عکس تب کنگو چهار نفر را در اصفهان مبتلا کرد / با این هشدارها سایه مرگ را از خود دور کنید + عکس ثبت شماره شبا توسط مشمولین سهام عدالت برای دریافت سود اوقات شرعی ماه رمضان 96 در تمامی شهر ها و استان های ایران + جدول اوقات شرعی جزییات ساعت کار در ماه رمضان 96 با پسرخاله شوهرم ارتباط شوم برقرار کردم / شوهرم گفت در خانه دوربین مخفی داشته و ... بلای وحشتناکی که بر سر زن جوان در گورستان تاریک آمد / پسر جوان به 30 سال زندان محکوم شد + تصاویر محسن در دام دوست دختر قبلی و شوهرش افتاد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه شوم شیما برای تازه عروس و داماد جوان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..