تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد بزرگراه در خراسان جنوبی بیش از 80 درصد افزایش یافت

مهدی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: 45 درصد بزرگراه‌های استان در زمان دولت تدبیر و امید احداث و به بهره‌برداری رسیده است و امسال قرار است 156 کیلومتر باند دوم بزرگراه توسط این اداره کل آسفالت شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: احداث و بهره‌برداری 100 کیلومتر بزرگراه از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی بود که تاکنون 81 کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده ‌و 19 کیلومتر دیگر آماده آسفالت و از پیشرفت متوسط 76 درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: اولویت اختصاص اعتبار به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در حوزه راه‌هاست.

جعفری تصریح کرد: طول راه‌های روستایی نیز به 5 هزار و 470 کیلومتر افزایش یافته است و راه‌های روستایی بالای 20 خانوار در شهرستان‌های بشرویه، سرایان و فردوس در شمال خراسان جنوبی تکمیل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: 199 کیلومتر پروژه مصوب حوزه راه در چارچوب اقتصاد مقاومتی در استان تعریف شد که تاکنون 145 کیلومتر آن زیربار ترافیک قرار گرفته است.

وی گفت: مناطق روستایی شهرستان‌های نهبندان و سربیشه از لحاظ راه روستایی با محرومیت بیشتری مواجه است که امید است تا پایان امسال راه‌های روستایی این شهرستان‌ها تکمیل شود.

جعفری بیان کرد: در حال حاضر 468 کیلومتر بزرگراه یک طرفه و هزار و سه کیلومتر راه اصلی در استان وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی  یادآور شد: جایگاه خراسان جنوبی در بخش راه‌های شریانی پنجم، آزاد راه 31، بزرگراه 13، راه‌های اصلی هفتم، راه‌های فرعی و راه‌های روستایی در کشور پنجم است.

وی گفت: خراسان جنوبی به 100 کیلومتر آزاد راه، 400 کیلومتر بزرگراه و 300 کیلومتر راه اصلی نیاز دارد تا به متوسط کشوری برسد.

جعفری افزود: با توجه به پایین بودن شاخص توسعه استان خراسان جنوبی در بخش راه، توجه ویژه به این حوزه ضروری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد بزرگراه در خراسان جنوبی بیش از 80 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..