تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال جامعه ورزشی استان از فوتسالیست پرافتخار ملی پوش کردستانی

به گزارش ایرنا متین محمدی جوان طلایی رقابت های قهرمانی آسیا و پرافتخارترین فوتسالیست کردستان شامگاه شنبه 6 خرداد مورد استقبال جامعه ورزش استان قرار گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش و رئیس و اعضای هیأت فوتبال استان در ورودی شهر سنندج از کسب عنوان قهرمانی این جوان کردستانی در رقابت های قهرمانی آسیا با اهدا گل و شیرینی تقدیر کردند.
محمدی همراه با تیم ملی کشورمان در دیدار فینال مسابقات آسیایی تایلند به مصاف عراق رفت و با شکست 2 بر صفر حریف، عنوان قهرمانی را بدست آورد و بر سکوی نخست ایستاد.
وی از روز شنبه 23 اردیبهشت سال جاری به عنوان دروازه بان، تیم ملی فوتسال زیر 20 سال کشورمان را در مسابقات آسیایی تایلند همراهی کرد.
این فوتسالیست سنندجی، عنوان دوم مسابقات فوتسال قهرمانی دانش آموزان جهان را که ۱۶ تا ۲۰ فروردین سال 95 در پورک کرواسی برگزار شد، در کارنامه ورزشی خود دارد.
ایران در گروه چهارم این مسابقات قرار داشت و در مرحله گروهی تیم‌های قرقیزستان، چین، امارات و مغلوستان را از پیش روی برداشت و با عبور از لبنان در یک چهارم، در مرحله نیمه نهایی مقابل تایلند میزبان قرار گرفت و بعد از شکست تایلند راهی فینال شد.
تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان با حضور در فینال آسیا، مجوز حضور در المپیک جوانان را هم به دست آورده بود.

** سفر مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان به کردستان
ایرج رحمانی مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، روز شنبه به منظور بررسی حوزه های ورزش و جوانان و بازدید از پروژه های ورزشی به استان کردستان سفر کرد.
دیدار با استاندار کردستان، حضور بر مزار مرحوم شاهرخ حقیقیان مدیرکل سابق تربیت بدنی استان و بازدید از پروژه های ورزشی مریوان، از جمله برنامه های روز شنبه رحمانی بود.
مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان روز یکشنبه هفتم خرداد در جلسه شواری اداری اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان حضور خواهد یافت و از نزدیک با واحدهای ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه گفت و گو خواهد کرد.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال جامعه ورزشی استان از فوتسالیست پرافتخار ملی پوش کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..