تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی تیم شهریار ساری درآغاز فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم شهریار ساری در هفته نخست دهمین دوره این مسابقات در مجموعه ورزشی داراب این شهر میزبان تیم یاران نجف آباد بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه پرگل 5 بر 2 با شکست بدرقه کرد.
نیمه نخست این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.
در دو نیمه قانونی این مسابقه تیم شهریار ساری با حمایت اندک هواداران خود و درخشش خیره کننده ' محمد مرادی' بازیکن ملی پوش فوتبال ساحلی ایران، توانست برتری عددی خود را به حریف دیکته کند و در نهایت موفق به کسب نخستین پیروزی خود در خانه شد.
تیم شهریار ساری که در رقابت های این فصل با هدایت افشین امیدی ، پیمان حسینی سنگربان مازندرانی و ستاره تیم ملی و نیز حسن عبدالهی و محمد مرادی دو ملی پوش دیگر یکی از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی محسوب می شود.
هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور شنبه ششم خرداد با پنج مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد.
مسابقات امسال لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاههای کشور با حضور 11 پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش، شاهین خزر رودسر، شهریار ساری، پیام کویر، شهرداری تبریز، شهید جهان نژادیان آبادان، شهرداری بندرعباس، ملوان بندرگز، یاران نجف آباد و ایفا سرام اردکان' برگزارمی شود.
تیم پارس جنوبی بوشهر در فصل گدشته و نهمین دوره این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی تیم شهریار ساری درآغاز فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..