تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سقوط هواپیما در دیترویت


بر اساس این گزارش در این حادثه یک هواپیمای تک موتوره از نوع پایپرPiper در ساعت یازده صبح به وقت محلی در نزدیکی فرودگاه محلی رای تاون شیپ کامیونیتی دچار حادثه شد و سقوط کرد.


جان رابرتس کلانتر منطقه درباره این حادثه گفت: خلبان تنها سرنشین این هواپیما بود و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. او یک خلبان با تجربه بوده است و هفتاد سال سن دارد.

او بسیار خوش شانس بوده است. در جریان این حادثه به هیچ فرد و یا اموالی بر روی زمین خسارت وارد نشده است.


وی افزود: ما مطمئنیم که این هواپیما در زمان فرود دچار حادثه شده است و فرود دشواری داشته است. این هواپیما از انتهای باند فرود خارج شدن است و وارد زمین کشاورزی شده است و با درختان آنجا و ادوات کشاورزی برخورد کرده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سقوط هواپیما در دیترویت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..