تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آرسنال با شکست چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس شد

آرسنال با شکست چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس شد

ورزش > فوتبال جهان - تیم فوتبال آرسنال با شکست دادن چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس در ورزشگاه ومبلی برگزار شد و توپچی‌های لندن موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی را بدست آوردند.
در این بازی الکسیس سانچس در دقیقه 4 ابتدا آرسنال را پیش انداخت اما در ادامه چلسی با وجود 10 نفره بودن توسط دیگو کاستا به گل تساوی رسید. ویکتور موزس از چلسی در دقیقه 68 از بازی اخراج شد.
در ادامه توپچی‌ها باز هم به حملات خود ادامه دادند و توسط آرون رمزی گل دوم و پیروزی بخش خود را در دقیقه 79 به ثمر رساندند. شاگردان ونگر با این پیروزی عنوان قهرمانی جام حذفی را بدست آوردند تا کابوس ونگر و شاگردانش در این فصل از جزیره به پایان برسد.
کونته در چلسی نتوانست در کسب عنوان قهرمانی دبل کند و به همان عنوان قهرمانی در لیگ برتر بسنده کرد.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آرسنال با شکست چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..