تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندازه مناسب برای تماشا از تلویزیون چقدر است؟+اینفو گرافی

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سال 1967 کمپانی جنرال الکتریک که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون و لامپ تصویر در زمان خود بود؛ به خاطر اشتباه محاسباتی کوچکی باعث شد تلویزیون‌ها مقدار غیرمجازی ازپرتوهای رادیو اکتیو را از خود ساطع کنند؛و در نتیجه چیزی در حدود 90 هزار تلویزیون تولیدی خود را از سطح بازار جمع کند و از آن زمان بود که با شایعه‌هایی که دهان‌به‌دهان در میان مردم می‌چرخید؛ این جمله که "دور از تلویزیون بشین” وارد فرهنگ والدین شد.

امروزه با وجود تکنولوژی‌های LCD و پلاسما دیگر هیچ تابش رادیواکتیوی توسط تلویزیون‌ها تولید نمی‌شود ولی  هنوز هم عدم رعایت فاصله در هنگام تماشای تلویزیون ،باعث ضعف در بینایی و سرگیجه در آن‌ها خواهد شد.

این موضوع به خاطر چراغ‌های بسیار کوچکی است که با سرعت فوق‌العاده زیادی مرتبا در حال خاموش و روشن شدن هستند.

در هر حال اگر کودک ویا حتی خود  بزرگترها فاصله مناسب را برای تماشای رعایت نکنند عوارض جبران ناپذیری برای چشم هایشان به وجود می آِید.

در ادامه فاصله های مناسب برای اندازه های مختلف تلویزیون ها را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندازه مناسب برای تماشا از تلویزیون چقدر است؟+اینفو گرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..