تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا گل محمدی سرمربی تراکتورسازی شد؟

به گزارش افکارنیوز،

یحیی گل محمدی در پاسخ به این سئوال که  چه عاملی باعث شد تا فعالیت مربیگری خود را در تیم تراکتورسازی ادامه دهد، گفت: پیشنهادی از باشگاه تراکتورسازی به من رسید که  زیاد روی این پیشنهاد فکر نکردم و خیلی زود تصمیم گرفتم. این یکی از مهم‌ترین و بهترین پیشنهادهای من بود که با همه وجودم پذیرفتم و باعث افتخار هر مربی‌ای است که در این تیم با هواداران پرشور کار کند. از این تصمیمی که گرفتم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانیم با کمک هواداران، بچه‌های تیم و عوامل باشگاه فصل موفقی پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: ما در شروع کار یک سری مشکلاتی به دلیل محرومیت‌های فیفا داریم و باید این مشکلات را خوب مدیریت کنیم. شروع فصل برای ما خیلی مهم است و باید با یک عزم و اراده بالا و تلاش مضاعف از این مرحله سخت عبور کنیم. در ۵ هفته ابتدایی ما نمی‌توانیم از بازیکنانی که امکان جذبشان را داریم، استفاده کنیم و می‌توانیم از بازیکنان فصل قبل بهره ببریم. کار سختی پیش رو داریم ولی با توجه به پتانسیل این تیم و بازیکنان خوبی که در اختیار دارد و با حمایت هواداران بتوانیم موفق شویم. کار راحتی نداریم و احتیاج به حمایت‌های زیادی داریم و باید همدلی و اتحاد بیشتری در داخل و بیرون باشگاه داشته باشیم تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی درباره امکانات این باشگاه که صبح امروز از آن بازدید کرد، خاطرنشان ساخت: با توجه به بازدیدی که داشتیم این امکانات از خیلی از باشگاه‌ها جلوتر بود ولی نواقصی هم وجود دارد که باید برطرف کنیم تا شروع خوبی داشته باشیم. باید از همه امکانات استفاده کنیم و امیدوارم این امکانات را خیلی زود تحویل بگیریم و کار را قوی و محکم شروع کنیم.

گل محمدی درباره برنامه هایش در تراکتورسازی گفت: ما تمرینات را از ۱۹ خردادماه شروع می‌کنیم و ۶ هفته فرصت داریم تا وارد مسابقات شویم. یکی دو اردو در برنامه خواهیم داشت که ابتدای کار ما از تبریز است و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم. امیدوارم باشگاه قرارداد بازیکنان فصل قبل را تمدید کند تا کارمان را بدون دغدغه شروع کنیم. با صحبتی که با مربیان پایه داشتم به نظر می‌رسد بازیکنان جوان خوبی در تیم‌های پایه حضور دارند که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. امیدوارم آن‌ها هم بازیکنان خوبی باشند و باعث خوشحالی من است که شنیدم چند بازیکن جوان خوب در تیم‌های پایه داریم.

وی در پایان درباره هواداران تراکتورسازی به سایت این باشگاه گفت: اطمینان دارم که جای من هر مربی دیگری هم بود فضا به‌گونه‌ای است که موردحمایت قرار می‌گرفت. هواداران خوب و پرشور تراکتور عاشقانه تیمشان را دوست دارند و از تیمشان حمایت می‌کنند. قبلاً هم دیدم که حتی در روزهایی که این تیم می‌باخت هواداران تیمشان را موردحمایت قرار می‌دادند که این نشانگر فرهنگ و شعور بالای هواداران است و خوشحالم که در تیمی حضور دارم که چنین هواداران باشخصیتی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا گل محمدی سرمربی تراکتورسازی شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..