تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا و چلسی به دنبال ستاره یوونتوس

به گزارش افکارنیوز،

باشگاه چلسی هنوز از خرید لئوناردو بونوچی، مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس ناامید نشده و برای اینکه او را به خدمت بگیرد، حاضر است به او 8 میلیون یورو در سال حقوق بپردازد.

بونوچی در فصل جاری یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان یوونتوس بود که به این تیم برای کسب دو گانه قهرمانی و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک فراوانی کرده است. یکی از مهمترین ویژگی‌های بازی او، دقت پاس‌هایش است که در این فصل به اندازه تکل‌هایش برای یووه ارزشمند بوده است به همین دلیل او مشتریان پر و پا قرصی مانند منچسترسیتی و چلسی دارد.

به گزارش روزنامه مساجرو، آنتونیو کونته از مدیران باشگاه خواسته است که بونوچی را تابستان امسال به خدمت بگیرند و در همین راستا چلسی پیشنهادی 50 میلیون یورویی به بانوی پیر ارائه کرده که مورد قبول این باشگاه واقع نشده است. در همین حال این نشریه نوشته است که بونوچی تصمیمش را برای ماندن در تورین گرفته است، جایی که خانواده‌اش ساکن و از زندگی‌شان راضی هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا و چلسی به دنبال ستاره یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..