تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: مخالفان سند ۲۰۳۰ طلاب ساده بلندگو به دست اند

کد خبر: ۵۳۹۵۰۸

۹۸۵  بازدید

در متن سایت ریاست جمهوری، جز در موارد قطع یارانه ثروتمندان و افزودن یارانه فقرا (که به نفع دولت است) خبری از دیگر تذکرات آیت الله مکارم شیرازی نیست. این مرجع تقلید اخیرا موضع جدی‌ای علیه سند ۲۰۳۰ گرفته‌اند، اما رییس جمهور مخالفان این سند را طلاب ساده بلندگو به دست خوانده اند.

تابناک: در پی اعلام خبر دیدار رئیس جمهور با آیت الله مکارم شیرازی، دفتر این مرجع تقلید، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: جناب رئیس جمهور محترم عصر پنجشنبه در دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی (مدّظلّه)، با ایشان در فضایی صمیمانه و جدی ملاقات داشتند. پس از توضیحات ریاست جمهوری درباره مسائل مختلف کشور معظم له تذکراتی درباره مشکلات کشور داده و رهنمودهایی ارائه نمودند که امیدواریم انجام گردد و آینده‌ای بهتر از گذشته نصیب همه شهروندان گردد.

شایان ذکر است در متن سایت ریاست جمهوری، جز در موارد قطع یارانه ثروتمندان و افزودن یارانه فقرا (که به نفع دولت است) خبری از دیگر تذکرات آیت الله مکارم شیرازی نیست. این مرجع تقلید اخیرا موضع جدی‌ای علیه سند ۲۰۳۰ گرفته‌اند، اما رییس جمهور مخالفان این سند را طلاب ساده بلندگو به دست خوانده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: مخالفان سند ۲۰۳۰ طلاب ساده بلندگو به دست اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..