تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی تب Personal قابلیت جدید گوگل / وقتی گوگل در اطلاعات شما سرک می کشد

قابلیت جدید گوگل ؛ جستجو در محتوای شخصی با تب Personalبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موتور جستجوی گوگل با اختلاف معناداری پرطرفدارترین جستجوگری اینترنتی جهان است که چند میلیارد کاربر دارد. 

یکی از دلایل مهم این اقبال قابلیت‌های متعددی است که به‌مرور زمان به آن اضافه می‌شود.
 
در جدیدترین تغییرات این موتور جستجو، گوگل اقدام به‌اضافه کردن یک زبانه یا تب جدید با عنوان Personal کرده است. کاربرد این تب در جستجوی محتواهای شخصی ما در حساب‌های کاربری گوگلمان کاربرد دارد. حسابی که به ما اجازه استفاده از سرویس‌های متعدد گوگل مانند جیمیل، گوگل پلاس، گوگل فوتو و مانند آن را می‌دهد.
 
حال با اضافه شدن این تب کاربر می‌تواند در زمان جستجو با انتخاب این تب موضوع مورد نظر خود را در بین محتواهای شخصی مانند جیمیل و گوگل فوتو و ...  متعلق به خود جستجو کند.


برای استفاده از این قابلیت باید در زمان جستجو روی گزینه  more کلیک کرده و Personal را انتخاب کنید. این ویژگی در مرورگر گوشی های هوشمند هم وجود دارد.


گفتنی است این قابلیت هنوز برای همه کاربران فعال نیست و به مرور برای همه کاربران عمومی می‌شود. همچنین نکته مهم آن است که این قابلیت زمانی کار میکند که شما به حساب کاربری گوگل خود متصل باشید.
 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی تب Personal قابلیت جدید گوگل / وقتی گوگل در اطلاعات شما سرک می کشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..