تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست ترکیه برای آتش بس فوری در لیبی

کد خبر: ۵۳۹۴۸۵

۱۰۱  بازدید

دولت ترکیه از طرف‌های درگیر در لیبی خواست ضمن خویشتن‌داری، هرچه سریعتر به خشونت‌ها پایان دهند.

خبرگزاری فارس: درپی افزایش خشونت‌ها و درگیری‌ها در «طرابلس» پایتخت لیبی، دولت ترکیه خواستار خویشتن‌داری همه طرف‌ها و آتش‌بس فوری در این کشور شد.

وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای از تمام مردم لیبی خواست از اقدامات خشن که به امنیت و ثبات در این کشور، علی‌الخصوص پایتخت آن، آسیب می‌زند، اجتناب کنند.

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» این بیانیه تاکید می‌کند که تن‌ها راه پایان دادن به اختلاف نظر‌ها در لیبی، مذاکره و مصالحه است.

نیروهای تحت امر دولت آشتی ملی لیبی به ریاست فایز السراج که مورد حمایت غرب است، روز جمعه با گروه‌های مسلح درگیر شدند که طبق آمار تعداد تلفات تا کنون ۵۲ کشته و ده‌ها زخمی است.

دیروز همچنین جنگنده‌های مصر به مواضع گروه‌های مسلح در لیبی حمله کردند.

این حملات بعد از سخنرانی رئیس جمهوری مصر صورت گرفت که طی آن عبدالفتاح السیسی اعلام کرد که قاهره برای حفظ امنیت خود از این پس در داخل و خارج علیه گروه‌هایی که امنیت مصر را تهدید می‌کند، عملیات انجام خواهد داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست ترکیه برای آتش بس فوری در لیبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..