تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ما نسلی هستیم که راه را گم نکردیم +عکس

ما نسلی هستیم که راه را گم نکردیم +عکس

از آنجا که ماه رمضان، ماه جاری شدن برکات و خیرات الهی به سوی بندگان خویش است و از طرفی ماه توبه و بازگشتن و قبولی آن  به درگاه خداوند و ماه نزول قرآن کریم برای هدایت و راهنمایی بشر  می‎باشد، بر تمام ماه‎های دیگر قمری شرافت و فضیلت دارد و به همین جهت، خداوند تبارک و تعالی این ماه را مختص به خودش می‎داند.

در همین راستا آزاده نامداری مجری تلویزیون ضمن تبریک به مناسبت این ماه عزیز مطلبی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

آزاده نامداري در صفحه  اينستاگرامش نوشت:

"ما نسلی هستیم که راه را گم نکردیم، اما انگار هنوز آنچنان که باید پیدایش نکرده ایم! 

پ. ن. خدایا! ما را در ماه رحمتت در آغوش بکش که شبهای بی شماری انتظارت را کشیدیم ما نسل عاشقانه‌های سردرگم تن‌ها تو را مسیر میدانیم. رمضان مبارک. آزاده نامداری اولین سحری زندگی اندیشه خدا تفکر. بیاد پنج سال پیش که این روز‌ها در مدینه عاشقانه دنبالت میگشتم، من خسته نیستم، آنقدر می گردم تا نگاهم در نگاهت تلاقی کند. عکس، همسر گرامی."

ما نسلی هستیم که راه را گم نکردیم +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ما نسلی هستیم که راه را گم نکردیم +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..