تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افطار را با شام اشتباه نگیرید+اینفوگرافی

، داشتن نظم غذایی و مصرف عده‌های غذایی مکرر در روز می‌باشد. توصیه می‌شود افراد روزه دار همانند زمانی که روزه نیستند سه وعده غذا بخورند که این وعده‌ها شامل سحر، افطار و شام می‌باشد.

درکنار اعمال معنوی و خاص این ماه عزیز برای داشتن جسمی سالم که یکی از اهداف روزه داری است نیز باید آدابی رعایت شود تا به آنچه هدف از سلامت جسم است برسیم.

در ادامه توصیه هایی برا ی داشتن افطاری مناسب در ماه مبارک رمضان برا ی روزه داران عزیز داریم.

 روزه داران باید توجه داشته باشند که با یک استکان شیر گرم یا چای کمرنگ و 2 عدد خرما و یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی روزه خود راباز کنند وپس ا ز18 ساعت گرسنگی ، هرگز غذای سرد نخورند.  روزه داران توجه کنند که شام را 2 ساعت بعد از افطار میل کنند. غذاهای سنگین و سرخ کردنی مثل آش یا خورش برای افطار مناسب نیستند و بهتر است در وعده های شام میل شوند. سوپ هایی را  که حاوی سبزیجات پخته و آب مرغ هستند و یا باشیر درست می شوند در افطار استفاده کنند. از فرنی و شیر برنج به خاطر شیرینی که دارندمی توانند جهت جبران  قند از دست رفته بدن استفاده کنند. باید توجه داشت که افطار باید سبک، گرم و شیرین باشد.   

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افطار را با شام اشتباه نگیرید+اینفوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..