تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمجید دیوید بکام از توتی

به گزارش افکارنیوز،

دیوید بکام، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس اعلام کرد که فرصت پیوستن به رم را داشته و زمانی برای بازی کنار فرانچسکو توتی وسوسه شده است.

کاپیتان «جالوروسی» یکشنبه پیش رو در دیدار برابر جنوا آخرین بازی خود را برای این تیم پایتخت‌نشین انجام خواهد داد و بکام آخرین کسی است که به توتی ادای احترام کرده است.

بکام در مورد توتی اظهار داشت: وقتی در آمریکا بودم، فرصت داشتم که به رم بپیوندم. یکی از دلایل عمده‌ای که من را به چنین انتقالی وسوسه می‌کرد، فرانچسکو بود. بازی کنار او در یک تیم می‌توانست خیلی خاص باشد. در واقع هر گاه که در زمین برابر او هم قرار می‌گرفتید، همین‌گونه بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمجید دیوید بکام از توتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..