تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم اوپک بازار نفت را قابل پیش بینی کرد

به گزارش افکارنیوز،

 پاتریک پویان اعلام کرد: تصمیم سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برای تمدید توافق کاهش تولید به مدت ۹ ماه، حداقل تا سال ۲۰۱۸ میلادی پیش بینی پذیری لازم را به بازار نفت می‌دهد.

وی گفت: این تصمیم اوپک خوب بود، زیرا از ۶ ماه فراتر می رود و سبب می شود همه چیز به نشست بعدی وزیران نفت و انرژی اوپک در نوامبر امسال وابسته باشد.

مدیرعامل توتال پیش بینی کرد که از نیمه دوم سال جاری میلادی، سطح ذخیره سازی نفت در جهان رو به کاهش می گذارد و در این صورت، قیمت نفت متناسب با آن واکنش نشان می‌دهد.

پویان گفت: این تصمیم در کنار پیش بینی تقاضای بالای نفت در تابستان امسال، ما شاهد تغییر در سطح ذخیره سازی خواهیم بود؛ با این حال، تولید نفت آمریکا همچون گذشته، عاملی ناشناخته باقی می‌ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم اوپک بازار نفت را قابل پیش بینی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..