تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان: برایم مهم نیست برای من و تیمم چه می‌گویند

به گزارش افکارنیوز، بعضی‌ها می‌گویند استقلال منصوریان مقابل العین فوتبال بازی نکرد و برد. این چیزهایی است که منصوریان هم گهگاه می‌شنود ولی به آنها توجهی نمی‌کند.

او می‌گوید هرگز اسیر بازی این و آن نمی‌شود و به بعضی حرف‌ها هم توجه نمی‌کند. منصوریان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی در این‌باره توضیحاتی می‌دهد.

* علی‌آقا دوشنبه با العین بازی دارید. کارها خوب پیش می‌رود؟

بله خدا را شکر. خوب تمرین می‌کنیم. بزرگترین نگرانی ما معمولاً ریکاوری است که با تغییر ساعت تمرین، تلاش کردیم بچه‌ها استراحت بیشتری کنند. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفته و منتظریم بازی برگشت برگزار شود.

* ظاهراً خودتان و تیم‌‌تان بی‌صبرانه منتظر بازی برگشت هستید.

دقیقاً همین‌طور است. همه بچه‌ها عطش این را دارند که به زمین بروند و به مراتب بازی بهتری نسبت به بازی رفت انجام دهند.

* بعد از بازی رفت بعضی‌ها می‌گفتند استقلال جلوی العین چرک بازی کرد و برد. شما خودتان این حرف‌ها را شنیدید؟

برایم مهم نیست درباره بازی تیمم چه حرفی زده می‌شود. من دنبال این مسائل نیستم. در واقع به این چیزها اصلاً فکر نمی‌کنم. نگاه من و تیمم رو به جلو و آینده است.

* به این حرف‌ها اعتقاد دارید؟ بعضی از مربیان فلسفه‌شان نتیجه‌‌گیری است و می‌گویند کسی بعدها یادش نمی‌آید چه تیمی خوب بازی کرد و چه تیمی بد.

وقتی ما صعود کردیم، ان‌شا‌ءا... آن‌موقع کسی نمی‌پرسد استقلال چطور بازی کرد ولی نرسد روزی که حذف شویم. آن‌وقت شکست تیم من هزار تا پدر و مادر پیدا می‌کند. هرکسی یک انتقاد می‌کند. به خاطر همین با حساب حرف کسی جوگیر نمی‌شویم و می‌خواهیم به زمین برویم و فوتبال خودمان را بازی کنیم.

* منظورتان را شفاف‌تر می‌گویید؟

من دو مثال برای هواداران بزنم؛ مثلاً بازی ایران و استرالیا یا ایران و کره‌جنوبی در اولسان. با هرکسی درباره آن دو بازی حرف بزنید، صعود تیم ملی به جام جهانی‌ یادش می‌‌آید. کسی یادش نیست تیم ملی جلوی استرالیا یا کره‌جنوبی چطور بازی کرد و سبکش چه بود. همه یادشان می‌‌آید که ما به جام جهانی‌ رفتیم و می‌گویند دم تیم ملی گرم. من تفکراتم حرفه‌ای است و دنبال این هستم که استقلال در آسیا آقایی کند. اسیر بازی این و آن هم نمی‌شوم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان: برایم مهم نیست برای من و تیمم چه می‌گویند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..