تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کانال‌های تلگرامی مکانی برای سوء استفاده کلاهبرداران

به گزارش افکارنیوز،

سرهنگ حبیب الله رجبلی بیان کرد: افراد سود جو اقدام به ایجاد کانال تبلیغاتی از جانب برخی از بانک‌ها کرده و از کاربران فضای مجازی درخواست دارند برای دریافت سود‌های بیشتر، افتتاح حساب و برخی موضوعات دیگر، به آدرسی که جعلی است و خودشان طراحی کرده اند مراجعه کنند که در واقع کاربر را به سایت جعلی (فیشینگ) راهنمایی می‌کنند.

وی افزود: احتمال اینکه در برخی از این کانال ها، تبلیغاتی با عنوان”دریافت نرم افزار موبایل بانک” دیده شود متصور است که معمولا این تبلیغات آلوده به بدافزار بوده و کاربران وقتی اقدام به دریافت نرم افزار می‌کنند، ویروسی مخرب با هدف سرقت اطلاعات بانکی برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

رجبلی ادامه داد: در واقع بدافزار‌ها به عنوان فایل ضمیمه و تحت عنوان نرم افزار موبایل بانک به سیستم کاربر نفوذ کرده و چون این بدافزار بسیار شبیه به نرم افزار موبایل بانک است جای هیچ گونه شک و تردیدی برای کاربر باقی نمی‌ماند.

رئیس پلیس فتا در توصیه به کاربران فضای مجازی، اظهار کرد: شهروندان برای مشاهده صفحات بانکی و دریافت نرم افزار‌های مورد نیاز همچون موبایل بانک و…  یا عضویت در کانال اصلی مربوط به بانک به آدرس رسمی بانک مورد نظر مراجعه و از کلیک کردن به لینک‌های مشکوکی که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف ارائه شده جدا خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کانال‌های تلگرامی مکانی برای سوء استفاده کلاهبرداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..