تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری های خونین داعش و جبهه النصره در مرز شرقی لبنان با سوریه

درگیریهای خونین تکفیری های داعش و جبهه النصره در بلندی های شرق و شمال شرق شهرک مرزی عرسال لبنان دهها کشته درمیان این دو گروه تکفیری برجای گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، درگیریهای خونین تکفیری های داعش و جبهه النصره در بلندی های شرق و شمال شرق شهرک مرزی عرسال لبنان دهها کشته درمیان این دو گروه تکفیری برجای گذاشت. 

دراین درگیری ها که با حمله داعش به مواضع جبهه النصره و گروهک تکفیری یگانهای اهل الشام آغاز شد تاکنون دستکم سی و هفت نفر از تکفیری های داعش و بیست تن از جبهه النصره و یگانهای اهل الشام به هلاکت رسیده اند. 

دامنه این درگیری های داخلی تکفیری ها به بلندیهای فلیطه در داخل سوریه کشیده شده است. 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله روز پنجشنبه گذشته بر حتمی بودن پاکسازی باقیمانده بلندی های قلمون از جمله اطراف شهرک عرسال از تکفیری ها تاکید کرد. 

منابع مطبوعاتی در لبنان اعلام کردند مرحله پایانی عملیات آزادسازی بلندیهای شمالی قلمون در مرز شرقی لبنان و سوریه بزودی آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری های خونین داعش و جبهه النصره در مرز شرقی لبنان با سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..