تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضیعت مسلمان؛ شکستگی دست

به گزارش مشرق، هافبک پرسپولیس که در تمرین روز گذشته و در برخورد با حامد آقایی دچار مصدومیت شد، طبق اعلام کادرپزشکی دچار شکستگی شده اما مشکلی برای جدال برابر لخویا نخواهد داشت.


دکتر میثم علیپور در حاشیه تمرین امروز در خصوص وضعیت محسن مسلمان گفت: خوشبختانه مصدوم زیادی نداریم و تمامی بازیکنان در شرایط تمرین قرار دارند اما در تمرین روز گذشته  و در برخورد مستقیمی که به دست مسلمان، این بازیکن دچار شکستگی در ناحیه متاکارل شده است.


وی ادامه داد: ٤ سال پیش این بازیکن از دست دیگر و از دو ناحیه دچار شکستگی شده بود اما خوشبختانه شکستگی کوچکتر است. خبر خوب اینکه به بازی خواهد رسید و می تواند تمریناتش را ادامه دهد. مسلمان روز گذشته نیز علیرغم این شکستکی تا پایان تمرین در زمین حضور داشت تا روحیه بالای خود برای جدال برابر لخویا را نشان دهد.


وی در خصوص تمهیدات لازم برای حضور مسلمان برابر لخویا گفت: آتل مخصوصی برای او تدارک دیده ایم که داور بازی اجازه خواهد داد و این آتل به گونه ای است که موجب آسیب به دیگران بازیکنان نخواهد شد و مورد تایید است و می تواند بازی کند و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضیعت مسلمان؛ شکستگی دست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..