تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ بازی Injustice 2

استدیو Nether Realm نخستین عنوان از سری Injustice را در سال 2008 عرضه کرد و قهرمان ها، ضد قهرمان ها و اشرار کمیک های DC را به جان هم انداخت. اینجاستیس فایتینگ نسبتا موفقی بود که توانست نظر منتقدین و بازیکنان را به خود جلب کند، اما جای کار زیاد داشت و پتانسیل برای پیشرفت در آن هویدا بود.

حالا بعد از 4 سال، سری اینجاستیس باز هم مجال خودنمایی یافته. ندر رلم تمامی تلاشش را به کار گرفته که نقاط ضعف نسخه قبلی را در این بازی رفع کند. با ما همراه باشید تا نتایج تلاش سازنده را مشاهده کنیم و ببینیم که Injustice 2 چطور از آب درآمده.

برای خرید این بازی می توانید به ایستگاه بازی حرفه ای ها و وب سایت PSPro.ir مراجعه کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ویدیویی دیجیاتو؛ بازی Injustice 2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..