تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرستان سلسله سالن مسابقات ندارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، یدالله خدادادی رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: پروژه سالن ورزشی چند منظوره مسابقات سلسله که بهمن سال گذشته کلنگ‌زنی شد هم اکنون شش درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

یدالله خدادادی گفت: فاز نخست این پروژه که فونداسیون است، 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل آن، فازهای بعدی شروع خواهد شد.

وی افزود: این پروژه 6200 متر زیر بنا و 2000 نفر ظرفیت تماشاگر دارد و تمام رشته‌های توپی- سالنی را پوشش خواهد داد .

رئیس اداره ورزش و جوانان سلسله گفت: برآورد کلی این پروژه 70 میلیارد ریال است که در صورت تأمین اعتبار فاز به فاز عملیات اجرایی را پیش خواهیم برد .

وی با بیان اینکه شهرستان سلسله از وجود سالن چند منظوره و مسابقات محروم است، اضافه کرد: با تکمیل این سالن که احداث آن سه الی چهار سال طول خواهد کشید، می‌توانیم مسابقات توپی سالنی را در الشتر برگزار کنیم .

وی گفت: سلسله در رشته‌های توپی سالنی قابلیت‌های زیادی دارد و وجود یک سالن مسابقات از خواسته‌ها و مطالبات به‌حق ورزشکاران این شهرستان است .

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرستان سلسله سالن مسابقات ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..