تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ هک شدن اسکنر عنبیه چشم گلکسی S8 را “غیر واقعی” می‌داند

براساس گفته‌های سامسونگ، هک کردن اسکنر عنبیه چشم گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. چند روز پیش خبری مبنی بر هک شدن اسکنر عنبیه چشم این دستگاه توسط یک گروه آلمانی را در سایت منتشر کردیم که با استفاده از دوربین دیجیتال، موفق به باز کردن قفل این مدل شده بودند. سخنگوی این غول فناوری کره‌ای، چنین امری را در دنیای واقعی بسیار سخت توصیف کرد:

اگرچه ویدیویی یک دقیقه‌ای در اینترنت منتشر شده که در آن به‌راحتی سنسور عنبیه چشم گلکسی S8 هک می‌شود، اما در دنیای واقعی این امر سخت است. شما برای چنین کاری، نیاز به دوربینی دارید که قادر به ثبت نور اینفرارد باشد که البته چنین محصولی در بازار به‌راحتی پیدا نمی‌شود. در صورت پیدا کردن این تجهیزات شما باید از چشمان صاحب دستگاه عکس گرفته و سپس گوشی هوشمند او را بدزدید که مسلما در دنیای واقعی غیرممکن است.

سامسونگ زمان زیادی را برای توسعه این فناوری صرف کرده و به کاربران وعده امنیت بالای آن را می‌دهد، البته به‌علت امکان انجام پرداخت‌ها توسط سامسونگ Pay، می‌توان امنیت آن را تضمین شده به‌حساب آورد.

گلکسی S8

بااین‌حال سامسونگ در روزی که این ویدیو انتشار یافت، بیانیه‌ای مبنی بر رفع این مشکل منتشر کرد:

ما از این موضوع آگاه هستیم ولی به مشتریان خود قول می‌دهیم که اسکنر عنبیه چشم مورد استفاده در گلکسی S8 بعد از آزمایش‌های متعدد، توسعه یافته است. بااین‌حال اگر روشی برای به چالش کشیدن امنیت دستگاه‌های ما پیدا شود، سریعا به آن پاسخ خواهیم داد.

محمد قریشی

مهندس مکانیک و علاقه مند به دنیای خودرو و تکنولوژی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ هک شدن اسکنر عنبیه چشم گلکسی S8 را “غیر واقعی” می‌داند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..