تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




22 گروه بر فروش مواد غذایی ماه مبارک رمضان دراستان سمنان نظارت دارند

علی اکبر صیاد جو روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : از این تعداد گروه های نظارتی که کارشان از روز پنجشنبه چهارم خرداد در استان آغاز شده است، 6 گروه در شهرستان سمنان فعال هستند.
وی با اشاره به این که بیشترین نظارت ها بر گوشت قرمز، مرغ، حبوبات و لبنیات و زولبیا و بامیه است ، اظهارداشت : در 2 روز گذشته شاهد افزایش 2 هزار تومانی غیر قانونی گوشت تازه قرمز گوسفندی از سوی واحدها بودیم که برگه تخلف برای آنان صادر و برخورد شده است.
صیادجو با بیان این که قیمت هر بیشترین حد مجاز قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز تازه گوسفندی از سوی اتحادیه 38 هزار تومان است ، خاطرنشان کرد : گوشت منجمد گاوی به ازای هر کیلوگرم از 22 تا 24 هزار تومان درحال عرضه است.
رئیس اتاق اصناف استان سمنان تصریح کرد : قیمت شکر به ازای هر یک کیلوگرم 27 و 500 ریال، برنج اروگوئه ای در بازار سمنان هر کیلوگرم 26 هزار ریال و برنج سفید نیز 27 هزار ریال در ماه رمضان قیمت گذاری شده است.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان 45 واحد مرغداری گوشتی وجود دارد، میزان مصرف گوشت مرغ مردم استان روزانه 36 تن است و بیش از 75 درصد مرغ تولید شده سمنان به تهران ارسال می شود.
بیش از 25 هزار واحد صنفی دارای مجوز در استان سمنان فعالت دارد.
6026/7344
خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «22 گروه بر فروش مواد غذایی ماه مبارک رمضان دراستان سمنان نظارت دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..