تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کُری‌ خوانی شاگردان برانکو در زمین لخویا

کد خبر: ۵۳۹۴۳۶

۱۱۱  بازدید

بازیکنان پرسپولیس اولین جلسه تمرینى خود با حضور در دوحه در حال پیگیرى هستند.

ورزش سه: بازیکنان پرسپولیس اولین جلسه تمرینى خود با حضور در دوحه در حال پیگیرى هستند.

 شاگردان برانکو ایوانکوویچ براى برگزارى دیدار برگشت خود برابر لخویا راهى دوحه شده و اولین جلسه تمرینى را از ساعت ٢١:٣٠ در کمپ تمرینى در حال پیگیرى هستند.

* بازیکنان با حضور در زمین تمرین ابتدا در گروه هاى چند نفره به حرکات با توپ پرداختند که در این بین گروه سروش رفیعى، على علیپور، ایگور پانادیچ و ... که کرى براى گل کردن توپ در دروازه کوچک را داشتند، جالب توجه بود.

* راس ساعت ٢١:٣٠ برانکو ایوانکوویچ شاگردانش را به میانه میدان دعوت کرد و با تشریح آیتم هاى تمرینى و برنامه تیم، آنها را در اختیار مارکو قرار داد تا بدن هاى خود را گرم کنند.

* دروازه بانان پرسپولیس بعد از صحبت هاى ابتدایى برانکو در بخش دیکرى از زمین در اختیار ایگور پانادی قرار گرفتند تا تمرینات اختصاصى خود را پشت سر بگذارند.

* بازیکنان در ادامه تمرین استارت هاى کوتاه و بلند را طبق برنامه ى تعیین شده برانکو پشت سر گذاشتند.

* پاسکارى و انجام حرکات با توپ هم آیتم بعدى تمرین امشب سرخپوشان بود که در هواى شرجى دوحه به انجام آن پرداختند.

* عبور از موانع، سانتر از جناحین براى سود بردن مهاجمان برنامه بعدى تمرین سرخپوشان بود که تحت نظر کامل برانکو و دستیارانش برگزار شد.

گزارش تصویرى اولین تمرین پرسپولیس در دوحه گزارش تصویرى اولین تمرین پرسپولیس در دوحه گزارش تصویرى اولین تمرین پرسپولیس در دوحه گزارش تصویرى اولین تمرین پرسپولیس در دوحه گزارش تصویرى اولین تمرین پرسپولیس در دوحه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کُری‌ خوانی شاگردان برانکو در زمین لخویا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..