تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح

تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح

سرهنگ دادملا آبکار رئیس پلیس راه استان کرمان جنوبی در گفتگو با خبرنگار به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یک دستگاه سواری پژو 405 با یک دستگاه خودرو پراید و پژو پارس در ساعت 02:00 بامداد امروز(شنبه) در محور بهادرآباد-رودبار برخورد کرد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه، 2 تن از هموطنان در دم جان خود را از دست دادند و 3 تن مجروح شدند که با حضور نیروهای امدادی مجروحان به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمان جنوبی با اشاره به علت وقوع حادثه گفت:‌ کارشناسان پلیس، با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را بی‌احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راننده پژو 405 اعلام کردند.

 
سرهنگ مظفری رئیس پلیس راه استان یزد در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: یک دستگاه سواری پژو 405 در محور بافت - یزد در ساعت 16:30 عصر(جمعه) از مسیر خود واژگون شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه، راننده سواری پژو در دم جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه استان یزد در پایان با اشاره به علت وقوع حادثه گفت:‌ کارشناسان پلیس، با حضور در صحنه حادثه، علت این واژگونی را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب راننده پژو 405 اعلام کردند.

برخورد شدید 2 دستگاه خودرو در بزرگراه شهید لشگری

وی تصریح کرد: همزمان با رخداد این حادثه و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۰۴ و ۹۸ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت4:00 بامداد امروز به مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشکری (جاده مخصوص کرج)، نرسیده به بزرگراه شهید ستاری اعزام شدند.

 فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، ادامه داد: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ و یک دستگاه خودرو وانت مزدا به علت نامشخصی با یکدیگر برخورد کردند که براثر این حادثه خودرو وانت واژگون شده و هر دو خودرو دچار آتش سوزی شدند.

وی افزود: خوشبختانه سرنشینان هر دو خودرو بدون آسیب دیدگی از اتاقک وسیله نقلیه خارج شده بودند.

لطفی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی کامل، با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده، عملیات مهار شعله‌های آتش را آغاز کردند.

لطفی در پایان گفت: آتش نشانان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و هر دو وسیله نقلیه را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می‌شود.

کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح 

لحظه خونین برخورد خودرو با تماشاگران پیست خیابانی

 

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نبود پیست اتومبیل‌رانی باعث شده تا جوانان اهوازی حرکات نمایشی خطرناکی در خیابان با خودروها انجام دهند. اینگونه حرکات بارها باغث حوادث تلخ و ناگوار شده است که در فیلم خواهید دید.

لحظه برخورد مرگبار موتورسوار با تاکسی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصادف شدید یک موتورسیکلت با یک تاکسی در بابل بر اثر بی‌احتیاطی حادثه آفرید. در فیلم لحظه برخورد موتورسوار با تاکسی، تصویربرداری شده است.

 

کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس

کردگار محمودی رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: کودک ۹ ساله ساکن تهران، ساعت ۱۵ عصر دیروز به دلیل غفلت به درون رودخانه چالوس سقوط کرد.

وی افزود: با اطلاع یافتن جمعیت هلال احمر شهرستان یک تیم عملیات و جستجو از پایگاه های لارک و ۲ تیم دیگر از شهرستان چالوس به منطقه اعزام شدند.

محمودی گفت: با تلاش نیروهای هلال احمر در آب های خروشان رودخانه پس از پنج ساعت و نیم حدود ساعت 20:15 دقیقه جسد این پسر بچه حدود ۲ کیلومتر پائین تر از محل سقوط در منطقه دزدبن جاده چالوس پیدا شد.

کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح 

کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام رضا مسافر معاون امداد و نجات هلال احمر استان صبح امروز در عملیات جستجوى مردمى و امدادگران هلال احمر پیکر مهران توكلى نوجوان ١٢ ساله پس از چهل روز در روستای حسن نوران در 18 کیلومتری پوش آباد به سمت نقده پیدا شد.

مسافر گفت: از صبح روز جمعه و در راستای حمایت روانی از خانواده مفقوده ،حدود 180 امدادگر و پرسنل هلال احمر استان به کمک نیروهای مردمی به منطقه اعزام شدند و از ساعت 7 صبح جمعه به دشت گامی و کاوش پرداختند که امروز صبح بنا به گزارش افراد محلی مبنی بر منطقه مشکوک اکیپ به منطقه اعزام وپس از دو ساعت عملیات ،جسد نوجوان 12 ساله را یافتند.

در این عملیات جستجو 150 امدادگر از شهرهای اشنویه، مهاباد، نقده، پیرانشهر و ارومیه حضور داشتند.

امدادگران جمعیت هلال احمر تاکنون در15  مرحله به صورت دشتبانی و هوایی و با استفاده از سگهای جستجوگر اقدام به یافتن پیکر نوجوان مفقود شده کرده بودند.

کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح 

15مصدوم در انفجار گاز در خانه روستایی در هریس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 15 مصدوم بر اثر انفجار گاز درروستای لغلی احمد آباد هریس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رجائی رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: بر اثر این انفجار پانزده نفر دچار مصدومیت و سوختگی شدند .

وی تصریح کرد: 9 مصدوم این حادثه که دچار سوختگی درجه 2 و مصدومیت اندام شده بودند تحت مراقبت کارشناسان اعزامی اورژانس ،توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافتند.

رجائی  افزود: پنج مصدوم که مصدومیت جزئی داشتند توسط هلال احمر بیلوردی به بیمارستان امام حسین (ع) هریس انتقال یافتند.

کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح 

آتش‌سوزی اتوبوس اسکانیا درمحور نیکشهر که به خیر گذشت

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبرز باور شهردار نیکشهرگفت: پیش از ظهر امروز ماموران آتش نشانی شهرداری نیکشهر با اطلاع از وقوع حریق در یک دستگاه اتوبوس اسکانیای بین شهری  به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: این آتش سوزی در خارج از شهر و نزدیک به سه راهی پلیس راه و  پمپ بنزین نیکشهر رخ داده بود که با حضور به موقع ماموران آتش نشانی خاموش شد.

شهردار نیکشهر با اشاره به اینکه بیش از 70درصد اتوبوس در آتش سوخته است، بیان کرد: اتصال سیم کشی ماشین دلیل وقوع این آتش سوزی بود که خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از مسافران صدمه ای وارد نشده است.

وی در پایان با تقدیر از همکاری خوب مردم، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع مردم و استفاده از کپسول های اطفاء حریق موجود در اتومبیل های عبوری از دلایل  مصدوم نشدن مسافران و خدمه این اتوبوس بود.

 کشف جسد کودک تهرانی در رودخانه چالوس/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد تنها مفقودی سیل آذربایجان غربی/ تصادف 3 خودرو سواری در محور بهادرآباد-رودبار با 2 کشته و 3 مجروح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..