تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل در سریلانکا؛ ۹۱ کشته و ۱۱۰ گمشده

کد خبر: ۵۳۹۴۳۹

۷۵  بازدید

شدت باران و جاری شدن سیل در سریلانکا باعث کشته شدن ۹۱ نفر و ناپدید شدن ۱۱۰ تن از شهروندان این کشور شد.

خبرگزاری ایلنا: به نقل از یورونیوز، در پی جاری شدن سیل و بارش باران‌های سیل آسا در سریلانکا دست کم ۹۱ نفر جان باختند و ۱۱۰ تن نیز ناپدید شده‌اند. به گزارش رسانه‌های محلی صد‌ها خانه به طور کلی ویران و بسیاری از جاده‌ها مسدود شده اند.

بیست هزار نفر از ساکنان مناطق سیل‌زده در جنوب و غرب سریلانکا مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند. به گفته مقامات این کشور به دلیل صعب‌العبور بودن راه‌ها نیروهای امدادی هنوز نتوانسته‌اند به برخی مناطق دسترسی پیدا کنند و ارتش با استفاده از هلی کوپتر آذوقه و کمک‌های اولیه برای قربانیان ارسال می‌کند. هزاران سرباز ارتش سریلانکا در عملیات امداد شرکت دارند.

این یکی از سهمگین‌ترین بلایای طبیعی در سریلانکا پس از سیل سال ۲۰۰۳ میلادی است که در جریان آن ۲۵۰ نفر جان باختند و ۱۰ هزار خانه تخریب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل در سریلانکا؛ ۹۱ کشته و ۱۱۰ گمشده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..