تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی سند 2030 در مجلس، فردا یکشنبه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش از بررسی ابعاد مختلف سند ۲۰۳۰ با حضور وزیر اطلاعات در کمیسیون متبوعش خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، از بررسی سند 2030 در این کمیسیون خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در جلسه فردا(7 خرداد) کمیسیون آموزش با حضور حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات ابعاد گوناگون سند 2030 بررسی شود.

به گزارش تسنیم، سند آموزش 2030 یونسکو در سال 95 در کشور رونمایی شد این سند در بخش آموزش و پرورش دارای اهداف و چشم‌اندازهایی است که به عقیده برخی از کارشناسان با برخی از اصول قانون اساسی و  اهداف سند تحول بنیادین و برخی ارزش‌های کشور در تضاد است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی سند 2030 در مجلس، فردا یکشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..